Doktersbezoek - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Merel - WaarBenJij.nu Doktersbezoek - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Merel - WaarBenJij.nu

Doktersbezoek

Blijf op de hoogte en volg Merel

18 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Durbanville

Vanmorgen stonden we iets voor 8uur op. Om 9uur zijn we bij Cacia langsgaan. Zij is ook een vriendin van Maryke. Hier zijn we geweest totdat zij naar haar werk ging. Maryke en ik zijn toen naar Ons Plaaskombuis gereden. Een gezellig restaurantje, met landelijke keuken, tussen de kippen en andere vogels. Hier hebben we heerlijk gebruncht. Met volle buik gingen we verder naar de Cape Gate shopping mall. Wat gewinkeld en om half 2 zaten we bij de huisarts op het spreekuur. Dit omdat we malariatabletten nodig hebben voor als we in het kruger park zijn. We hoopten zo even een receptje te krijgen, maar de huisarts maakte er een mooi consult van. In elk geval zijn we gezond verklaard en konden we met recept naar de apotheek. Tegen half 4 kwamen we terug bij het huis van Naomi. Om 18u hebben we weer afgesproken met Naomi en Dave bij The Hollow Tree. Wij waren iets te vroeg en zaten dus al lekker op het terras. Toen Naomi belde dat ze er al was maar ons niet kon vinden bleek er nog een Hollow Tree te zitten een paar km verderop. We zaten dus verkeerd. Het was even zoeken, maar we zijn er gekomen. Dave en Naomi waren er al, plus een vriend van Dave. We hebben hier uren gezeten, gedronken, gegeten, gekletst en gelachen. Dit was baie gesellig.
Toen naar huis en lekker slapen. Even nog wat slaap inhalen... wekker gaat weer om 8u.

• 18 Januari 2017 - 22:41

Rob:

Ziet er allemaal wel heel relaxed uit!! Goed begin.
    Wanneer kan ik aanhaken...ticket boeken, stoel reserveren, 12 uur zitten (films kijken...) en daarna met een cocktail in de hand toasten "op het goede leven".... (en nog even malariapillen regelen begrijp ik...!)