God's Window - Reisverslag uit Nelspruit, Zuid-Afrika van Merel - WaarBenJij.nu God's Window - Reisverslag uit Nelspruit, Zuid-Afrika van Merel - WaarBenJij.nu

God's Window

Blijf op de hoogte en volg Merel

25 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Nelspruit

Vanmorgen hebben we een beetje uitgeslapen. We waren alsnog vrij vroeg wakker, maar in elk geval zonder wekker. Rustig aan opgestaan en rond 9:30u zijn we weggegaan. Eerst even het dorpje in, naar de apotheek om de buikgriep te bestrijden, iets gedronken op het terras en nog wat gekocht bij de supermarkt. Hierna op pad over de panorama route. Het landschap hier lijkt uit een film te komen. Eerst zijn we langs God's window gereden, het hoogtepunt van uitzicht in de omgeving. We zijn daarna doorgereden naar de Drie Rondabels en de pinickle rock. Volgens Maryke nog mooier als God's window. Ik geef haar gelijk. Je kan daar wel uren naar het uitzicht blijven kijken. Prachtig!
Bij de Bourke's Luck potholes hebben we eerst gelunched om vervolgens maar de potholes te gaan kijken.
We hebben fantastisch weer gehad vandaag! Het was zonnig (heet!) en af en toe wat bewolkt. Alle uitzichten waren goed te zien.
Om 15:30u kwamen we net op tijd terug bij de Mogodi Lodge voor het onweer begon. Het bleek hier trouwens bij een paar druppels regen.
We zijn ook even gaan kijken bij de big swing in de 'achtertuin'. Je kan kiezen om aan een kabel naar de overkant te glijden of een vrije val te maken aan een touw. 130m boven de grond! Een van de hoogste van de wereld. Wij houden het bij ernaar kijken.
Hierna hebben we op ons terras onder afdakje regenwormen gespeeld naast de regen en met gedonder op de achtergrond. Lekker een roseetje erbij en genieten.
Om 18u zujn we gaan eten hier in Graskop bij the Glass House. Lekker boboti!
Nu spelen we exploding kittens op ons terras met uitzicht op het schouwspel van bliksem in de omgeving.
Morgenvroeg rijden we naar het kruger park!

• 25 Januari 2017 - 21:28

Rob:

Met al onze kennis en vakmanschap kunnen we nog niet benaderen wat de natuur ons geeft. Geniet daarvan, verbaas je erover...het zal niet voor niets "God's Window" heten. Sla dit op en geef het een plek in de rest van je leven!!!