Zon, zwembad, strand - Reisverslag uit Margate, Zuid-Afrika van Merel - WaarBenJij.nu Zon, zwembad, strand - Reisverslag uit Margate, Zuid-Afrika van Merel - WaarBenJij.nu

Zon, zwembad, strand

Blijf op de hoogte en volg Merel

01 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Margate

Vanmorgen zijn we naar Margate Beach geweest. We hebben een paar uur heerlijk op het strand gelegen onder een palmboom. Met de wind erbij was het echt lekker. Toen nog even een broodje gegeten bij Wimpie en terug naar de auto. Deze was ondertussen gewassen door iemand. Toen we aankwamen eerder was het eerste wat hij zei: I shall wash your car! Dat zegt genoeg over hoe hij eruit zag... Nu is hij weer als nieuw. Aan de buitenkant dan... De binnenkant kan ook nog wel een schoonmaakbeurt gebruiken na alle duizenden kilometers rijden. Maar dat komt later, we moeten nog een stukje.
We zijn terug gegaan naar het appartement (na een langere terugreis ivm deze keer pokemons op de weg...).
Rond half 4 zijn we bij het zwembad gaan liggen. Oh zo lekker! Echt vakantie.
Het eten wat we nog in de koelkast hebben liggen wordt ons avondeten. De aardappelsalade, de wortelsalade, gewone salade..... Gezond wel.
Na het eten hebben we een film gekeken op tv. Buiten waait het hard, dus even lekker binnen op de bank hangen.
Straks moeten we onze koffers weer inpakken. Aan onze 'strandvakantie' komt weer een einde.

• 01 Februari 2017 - 19:26

Charlotte Aalders:

Ai.....hoe mooi kan het leven zijn! Veilige rit morgen!

• 01 Februari 2017 - 23:33

Nellee:

Wat een heerlijke vakantie. We volgen het op de voet. Veel plezier verder! Liefs mama en GJ