Back to Capetown - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Merel - WaarBenJij.nu Back to Capetown - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Merel - WaarBenJij.nu

Back to Capetown

Blijf op de hoogte en volg Merel

06 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Nadat we de Inkaroo cottage vanmorgen weer verlieten, hebben we een klein ontbijt gegeten bij The Country Pumpkin, iets verderop. Aan de overkant was weer een leuke souvenirwinkel, 'Hardy's memories of Africa'. We hebben allebei wat leuks gekocht en gingen toen naar de Diesel & Creme. Bekend om zijn beroemde milkshakes. We kozen voor de 500ml 'Lady in red', met red velvet cake en cream cheese. Hij is heerlijk! Maar veel te veel. De lunch wordt vast wat later vandaag.
Rond half 12 gingen we Route 62 weer op na een tankbeurt en terug richting Kaapstad. Dit is het einde van onze road trip. We reden via Montagu, Ashton en Robertson. We hadden een korte stop bij Die Pompoenstalletie. Een klein winkeltje langs de weg waar óveral pompoenen liggen in alle soorten en maten.
Bij Worcester zijn we vervolgens N1 opgegaan naar Kaapstad. Bij Paarl kwamen we weer natuurbranden tegen op de heuvels. Zonde. Het schijnt wel een keer flink geregend te hebben in Kaapstad toen we net op road trip waren.
Iets na half 3 komen we bij de Cape Gate, het winkelcentrum. Het is net of we weer thuiskomen van vakantie.
Om 16u komen we aan bij Olivia. Vannacht slapen we hier. Cacia is ook nog even langs gekomen. We hebben lekker gebraaid. Olivia kan echt heerlijk koken!
We moeten weer op tijd slapen, want morgenvroeg vertrekken we naar Vredendal, 3uur tijden ten noorden van Kaapstad.

• 07 Februari 2017 - 11:04

Charlotte Aalders:

Zo heel grappig al die pampoenen!! En de milkshake lijkt inderdaad overheerlijk!