Saying Goodbye - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Merel - WaarBenJij.nu Saying Goodbye - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Merel - WaarBenJij.nu

Saying Goodbye

Blijf op de hoogte en volg Merel

12 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Het is zondag. Vanmorgen ben ik met Olivia, Ewald en de kinderen meegeweest naar de kerk, om een indruk te krijgen hoe dit in Zuid-Afrika is. Olivia heeft me na afloop afgezet bij die Plaaskombuis, waar we gaan ontbijten met Naomi en haar ouders, Cacia, Daniel en Maryke natuurlijk.
Na het ontbijt reden we met zijn vieren naar Madre, maar die was nog niet thuis, dus zijn we terug gegaan naar het huis van Naomi. We hebben wat gerelaxed, nog even te genoten van de zon en afgekoeld in het zwembad.
Naomi is ook nog even langsgeweest.
Begin van de avond hebben we hier gegeten. We hadden nog veel over van de braai gisteren. Lekker.
Deze dag staat in het teken van afscheid nemen, vooral voor Maryke elke keer weer erg moeilijk. Ik hou er ook niet van.
Rond half 9 zijn we vertrokken naar de luchthaven.
De auto leveren we hier weer in. We haalden hem 'nieuw' op met slechts 7000km op de teller en brengen hem terug met 14.000 km erop. Gelukkig ziet hij er nog steeds nieuw uit.
Door het winterse weer (zo geen zin in) in Nederland is onze vlucht een half uur vertraagd.
We zijn inmiddels ingecheckt en de bagage is op de band. Over twee uur mogen we boarden.  Tot die tijd hangen we wat rond en kijken we in de winkeltjes.
Zo gek dat de 4 weken ineens voorbij zijn...

• 12 Februari 2017 - 21:08

Oma Kuijpers:

nog even op de valreep om jullie een goede terugreis te wensen.ik heb er van genoten! tot ziens.oma,k

• 12 Februari 2017 - 21:22

Charlotte Aalders:

Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad! Het is mooi dat je deze verslagen hebt geschreven zo kun je er door de jaren heen af en toe weer door lezen en onthouden!
    In ieder geval bedankt dat ik mee kon lezen, daar heb ik van genoten!
    Wat betreft het weer hier , het wordt met een paar dagen wat warmer of liever gezegd ....niet meer zo koud, aldus de weerman.! We willen hem geloven!
    Een veilige en aangename terugreis toegewenst!
    Groetjes Charlotte!